Kan man tröttna på att höra/säga JAG ÄLSKAR DIG?

Det finns folk som klagar på att jag och min pojkvän säger väldigt ofta till varandra att vi Älskar varandra.
Dom säger  att  säger man det för ofta så betyder det ingenting till slut.

Men jag älskar min Kim Lundin  och jag  tycker om att säga till honom att jag älskar honom för det gör jag och så ser jag att han blir så glad av att höra det.

Så om det är någon som läser detta ,
Kan man slita ut ordet : Jag älskar dig?
Tröttnar du på att höra jag älskar dig flera gånger om dagen?
Tröttnar du på att säga det?


Tack på förhand !

-------------------------------------------------------------------------------

Glad Midsommar gott folk!

Idag är  det midsommar , sitter och väntar på att pojken ska komma :)
Blir mat med familjen och lite dricka idag, En lugn midsommar !
Är inte så mycket för att  vara ute och drticka längre, vuxit ifrån det.
Sen dom flesta man umgåddes med har blivit så förändrade både till det bra och folk jag ej vill  finna mig bland.

Kanske skriver senare igen eller någon annan dag !

Trevlig dag/kväll/natt allesammans!
Simma lungt ! :)
Puss<3


Kommentarer
Postat av: Voniz ^^

eeh nej jag gillar att höra de ofta(a) hihi, JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN :D <3 haha

2010-06-26 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0