Bortglömd från allt I guess!

Hej hallå! 
Det var la inte igår !

Ja jag vet inte riktigt vad som har hänt med mitt Liv.
Alla vänner är som gone.
Vet inte vad jqag gjort.
Har jag gjort något fel?
Jag vet inte.
Är det nå fel på mig?
Är jag för tjock?
För ful?
För att kunna vara med ?!
 
Folk är ju så ytliga nu förtiden  så  jag skulle inte förvåna mig om det är på det sättet.
Men det känns bara så tragiskt att  bara vara hemma jämt.

Så  om någon av mina "vänner" läser detta så hör gärna av er så kan vi göra något !
*Like that would happen*

Men Iaf så vore det kul att hitta på något!



Men som tur är , är jag iaf inte helt själv i mitt lilla liv. Har ju min Pojkvän Kim Lundin <3
Kim Lundin, Jag älskar dig mer än vad jag någonsin kommer kunna beskriva. 9/1-2010  underbaraste dagen  för det var då det blev du och jag <3


Nej  nu har jag ej tid mera , Kände bara för att skriva av mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0