Hej gott folk var ett tag sen !

Måste väl berätta lite vad som hänt den senaste tiden :)

Jag och Kim Lundin är fortfarande tillsammans.
Var hos honom  tills i lördags då jag åkte hem för att Syster cissi och hennes son kommit hit :)
Dom åkte hem i måndags :(
Då fyllde även Ting år som också var en anledning att jag skulle komma hem.
EFtersom hon så gärna ville att Jag skulle vara med och fira hennes dag
men så var det inte eftersom hon aldrig sa något om att jag skulle komma, SNällt? no!
men men

Igår så Avlivade vi våran kära Zimba :'(
Han har hållt på att kissa överallt sen han föddes.
SÅ mamma orkade inte mer så det vart den vägen att gå.
Men han finns fortfarande kvar bland oss i Våra hjärtan.
Jag och Mamma var med han då dom satte i sprutan och ända till han försvann.
Man kunde verkligen inte hålla sig för gråt.
och nu ser jag hans ansikte lite då och då, så som han såg ut när han hade gått sin väg.

R.I.P Zimba  jag älskar dig och saknar dig <3

---------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag städat upp efter busfröt Marcus (Cissis son)
och jag lovar det var inte lite stökigt!
sen har jag bara tagit  det lugnt, kollat tv och spelat lite.
SÅ dåligt väder ute  så man blir trött.

Imorgon kommer älsklingen det ska bli mys !
Jag älskar dig Kim <3

Nej nu  ska jag göra nå annat ingen aning om vad men ändå haha.

Cya  guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0