Hallo däär!

Tjabba tjena hallå bloggen !

Jag vill säga ett stort tack till Ting som Våga stå upp mot ett av minna inlägg!
Alla ni andra som pratat om det bakom ryggen får gärna komma och säga till mig istället för att prata med andra om det.

Vet att  jag varit dålig på att höra av mig och sånt.
Men vissa kanske har bytt nummer och sådant så kanske inte är så lätt att få tag på alla och allas nummer har jag inte längre heller.

Men jag ska bättra mig jag lovar . men som sagt ni får gärna höra av er ni också . Men ja jag ska bättra  mig, Jag lovar.
Men sticker från västerås på Torsdag så Någon som läser detta och vill hitta på något innan dess så  hör av er . :D
Måste ner på stan  imorgon eller onsdag så någon som ska dit och vill ses give me a call eller smsa :)

Cya guys take care !

073 89 57 057!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0