Godmorgon eller god middag för vissa :)

Jag har inte nyss vaknat nej nej !
Varit vaken iaf 1 timme och 15 min ;)
Så öppnat brev som kommit idag och där i låg det en söt litten tröja som ska vidare till Tingeling.
Köpt en del barn kläder på senaste tiden  spc till Tings lilla gumma och Julia.

Otroligt hur mycket söta kläder det finns till barn!
Nästan så  man själv börjar längta efter en lite bebis :)
men  dcet kommer ej ske än på ett tag iaf!

Snart ska systeryster Ulleh åka till Sthlm  träffa Voniz och sen iväg på information om ett jobb!
Är på  krog i Sthlm  så  passar ju ulleh bra som sitter uppe hela nätterna ungefär ;)

Haha , neh nu vety jag ej vad jag mer ska skriva :)
Antagligen tillbaka senare :)

Ha det gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0